czwartek, 7 września 2017

Atopis Krem i żel do skóry suchej, atopowej i wrażliwej


Dzisiaj opiszę dwa produkty filmy NovaCLear ATOPIS. Na początku czerwca dostałam zapytanie z portalu zBlogowani, czy nie chciałabym przetestować nowych żeli oraz kremów do skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Z miłą chęcią zgodziłam się, ponieważ lubię wszelkie nowości, a już wtedy prowadziłam tego bloga.
Recenzję dodaję niestety dopiero teraz, gdyż blog przechodził modernizację i wszystkie poprzednie posty zostały usunięte na rzecz nowych.


Przesyłka przebiegła dosyć sprawnie, bo już w dwa dni od pierwszej wymienionej korespondencji dostałam paczkę. Zdziwiło mnie natomiast to, w jaki sposób oba produkty były zapakowane. Wiedziałam, że przyjdą one w tubkach, aczkolwiek spodziewałam się chociażby pudełka, aby nic się z nimi nie stało podczas podróży, bo nie od dzisiaj wiadomo, jak traktowane są przesyłki  w firmach kurierskich.
Oba produkty były zapakowane w folii bąbelkowej, wsadzone w kopertę, przez co kartoniki od opakowania żelu i kremu zostały zniszczone, pogniecione i otwarte, co niestety wpłynęło na moją opinię. Według mnie przesyłka powinna być chociaż starannie zapakowana.

Zacznę od opinii Face & Body Wash
Na stronie producenta możemy przeczytać trochę więcej na temat produktu, niż na samym produkcie. Niestety kolejnym minusem ATOPIS Face&Body Wash jest to, że na opakowaniu przeczytamy tylko i wyłącznie sposób użycia, więc jeśli chcielibyśmy poznać właściwości produktu, pozostaje nam jedynie strona internetowa


Opis producenta i właściwości Face & Body Wash:
Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. Unikalna formuła preparatu,oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wskazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnieni i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyśpiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chronik skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej.

Moja opinia: 
Żel według mnie ma nieprzyjemny zapach, a wręcz odstraszający. Ma konsystencję bezbarwnej galaretki i jest łatwy do wyciśnięcia z tubki. Niewielka ilość produktu jest wystarczająca, aby umyć całe ciało, dzięki czemu jest wydajny, a co za tym idzie, ekonomiczny.
Żel pomimo wszystko sprawdził się dobrze, a na skórze można odczuć przyjemne uczucie świeżości. Chociaż na twarzy spodziewałam się lepszego efektu, twarz po umyciu w moim przypadku dalej miała dziwną poświatę.
Żel nie wywołał u mnie reakcji alergicznej, a to duży plus ponieważ na większość kosmetyków w minimalnym stopniu jestem uczulona i muszę uważnie czytać etykiety danego produktu. 
Cena produktu jest umiarkowana, co jest jego zaletą, ponieważ jest on dostępny na każdą kieszeń.
Produkt znajdziemy w dwóch rozmiarach:
200ml w białej tubce zamieszczonej na zdjęciu obok, a także
500ml w tubce z fajnym dozownikiem na pompkę.

Następny w kolejce jest  Intensive Cream 

W przypadku kremu, jest inaczej niż w przypadku żelu, ponieważ na kremie nie znajdziemy żadnego opisu po polsku, więc osoby mające problemy z językiem angielskim, niestety bez internetu nie poradzą sobie z odczytaniem etykiety. Ponownie pomaga nam strona internetowa, na której dowiadujemy się właściwości produktu.

Opis producenta i właściwości Intensive Cream
Krem intensywnie natłuszcza suchą i wrażliwą skórę twarzy i ciała. Polecany do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej, wrażliwej, bardzo suchej i atopowej z tendencją do nawrotów przesuszania się i występowania szorstkości. Wazelina działa silnie okluzyjnie, zapobiegając odparowywaniu wody z naskórka. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka przywracając prawidłowe funkcje skóry (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd, wskazuje działanie przeciwzapalne. Unikalna formuła kremu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę optymalne nawilżenie i miekkość

Moja opinia: 
Krem, tak jak i żel do mycia ma również nieprzyjemny zapach. Zastanawiam się, czy firma postawiła na prostotę i uznała, że zapach nie ma znaczenia, czy po prostu miał on taki być.
Niestety nie przypadł mi do gustu.
Krem ma białą, gęstą konsystencję, co jest jego wadą, ponieważ:
- ciężko go wycisnąć z tubki
- na samym początku, po posmarowaniu chociażby dłoni, są one białawe dopóki krem w znacznej części się nie wchłonie
- przez swoją gęstość, krem niestety długo się wchłania i nie zalecam stosowania go, jeśli się gdzieś śpieszymy.
Według mnie jedyną zaletą kremu jest długotrwałe nawilżenie co jest fajne w lato po opalaniu.
Produkt tak samo jak jak i żel jest w białej tubie, z granatowymi i jasno-niebieskimi napisami, a także granatowym zamknięciem typu ''klik''.
Produkt znajdziemy w dwóch rozmiarach:
100ml w tubce przedstawionej na zdjęciu, a także
500ml słoiczek z taką samą szatą graficzną jak tubka.

Podsumowując:
Zarówno krem jak i żel myjący nie zachwycił mnie na tyle, abym zamówiła je ponownie. Za cenę, którą oferuje nam producent na rynku znajdziemy wiele lepszych produktów o takim samym lub lepszym działaniu.

Link do i-apteki z Intensive Cream
Link do i-apteka z Face & Body Wash

- Karola

zBLOGowani.pl

2 komentarze:

  1. Szkoda, że żel ma nieprzyjemny zapach lubię pachnące kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a wręcz uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki i jest to jeden z głównych decydujących u mnie czynników by ten produkt kupić, dlatego żałuję, że NovaClear ATOPIS tak brzydko pachnie.

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz na blogu :)
Wywołuje on u nas ogromny uśmiech na twarzy, jednak prosimy, by nie pozostawiać spamu typu: "obserwacja za obserwacje" :)

Copyright © 2016 Wariatki Kosmetyczne , Blogger