wtorek, 5 września 2017

Ziaja Oczyszczanie - Liście manuka


Ziaja -  oczyszczanie. Płyn do mycia twarzy nie zawierający mydła. To właśnie ten produkt dzisiaj będę Wam opisywać.

Na ów produkt trafiłam przypadkiem w galerii handlowej podczas zakupów. Zobaczyłam wysepkę marki Ziaja i pomyślałam, że ostatnio przez pracę mam trochę problemów z cerą i wypadałoby w końcu coś z tym zrobić. Podeszłam do ekspedientki i poprosiłam o maseczkę oczyszczającą. Miła Pani podała mi to, co chciałam, a także zaproponowała coś innego, niż tonik do codziennej pielęgnacji i to właśnie było to:

Początkowo nie wierzyłam w działanie tego produktu, można powiedzieć, że wręcz byłam negatywnie do niego nastawiona. Jednak zmiany zauważyłam już po pierwszym tygodniu, a po kilku następnych z mojej twarzy zniknęły wypryski i wszelkie zaczerwienienia.

W opiniach na temat tego produktu nie znalazłam bardzo dobrych, ani bardzo złych recenzji, można rzec, że były one przeciętne.  Zdziwiłam się, ale osobiście znam kilka osób, na których produkty Ziaji nie działają tak, jak rekomenduje to producent, a nawet i uczulają.

Opis producenta:
Ziaja oczyszczanie do skóry normalnej, tłustej i mieszanej.
Oczyszczający, spłukiwalny żel mycy. Nie zawiera mydła.

Substancje czynne głęboko oczyszczające, ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym.
Czysta i świeża skóra
- Zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry.
- Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry.
- Kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum.
- Poprawia nawilżenie i miękkość naskórka.
- Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

Dla niej i dla niego.
Na dzień i noc.

Moja opinia:
Żel ładnie pachnie świeżością i nie zawiera mydła, dzięki czemu można zmywać nim makijaż i nie trzeba się obawiać podrażnienia oczu, co jest dla mnie ważne.
Po umyciu twarzy skóra zdecydowania poprawia swój kolor (nawet po 10 godzinach pracy na kuchni). Wszelkie zaczerwienienia  i wypryski znacznie znikają.
Aplikacja jest przyjemna dzięki sprawnemu dozownikowi na pompkę, a jedno naciśnięcie wystarcza na jedną aplikację, dzięki czemu jest ekonomiczny, co również jest dla mnie ważne.
Żel bezproblemowo zmywa się samą wodą, przez co mycie twarzy jest bardzo sprawne, co ułatwia poranek każdej kobiety.
Koszt tego żelu, w zależności od miejsca zakupu, nie przekracza 15 zł.


Internetowy sklep Ziaji

- Karola


2 komentarze:

  1. Polubiłam ten żel. Dzisiaj opisałam u siebie krem na dzień z tej serii, ale niestety nie umywa się do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niebawem się pojawi recenzja pasty do głębokiego oczyszczania twarzy z tej serii :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz na blogu :)
Wywołuje on u nas ogromny uśmiech na twarzy, jednak prosimy, by nie pozostawiać spamu typu: "obserwacja za obserwacje" :)

Copyright © 2016 Wariatki Kosmetyczne , Blogger